Naughty dreams

Insåg idag att denna bloggosfär har fått på tok för mycket utrymme i mitt liv på sistone. Drömde nämligen en riktigt naughty dröm i natt om inte mindre än två manliga bloggare. Jag nämnar inga namn här och jag länkar definitivt inte... Men vi kan kalla karlarna för B och N.

Drömde att jag träffade B och föll som en fura. Han var grymt sexig och hela min kropp skrek efter honom. Tydligen var det ömsesidigt och snart var vi igång. Tills plötsligt N dök upp. N var väldigt bestämd och hävdade att B var tvungen att dela med sig av mig. Som om jag vore en vara. Till för honom. Han talade om brödraskap och att B således var tvungen att offra mig till N eftersom att N (som vi alla "vet") är Gud. N var snygg men B var snygg och vacker. Jag tydde mig till B. Ville bli beskyddad av B. Räddad från N. Tittade vädjande på B som jag krampaktigt höll fast vid i ren skräck för N.
Då sa B de förbjudna orden. Han tittade N rakt i ögonen och sade: "Hon är min." Min skräck släppte och jag sade bestämt: "Ja, jag är B´s!"

Sen blev N komplett galen och jag sprang och gömde mig. Hahaha. Helt bisarr dröm! Men jävlar vad jag skrattade när jag mindes denna dröm på morgonen.

Insåg följande:

1) Jag följer för många bloggar och för intensivt.
2) Jag är en trotsig människa, även i drömmarnas land.
3) Jag måste ha sex med herr A. Snarast möjligt.

På morgonen fick jag ett sms från herr A som löd:
"Godmorgon. I natt var du huvudperson i en dröm jag hade. Det var en mycket trevlig dröm. Dock är jag lite ofokuserad på jobbet och mest sugen på att träffa dig just nu."

Behöver jag nämna att jag lät bli att berätta om min egen dröm? Haha. Fy fan!
I alla fall... Nästa gång hoppas jag få vara ifred med B. Han var het!

MVG till den som kan lista ut vilka jag drömt om! Svårt va? :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Iiiiiingen aning ;)

2009-08-27 @ 22:51:16
URL: http://kajsa-neverregret.blogspot.com
Postat av: Pageturner

Hahaha, svårt. Jääättesvårt. Hoppas du får en fin fin kväll!

2009-08-28 @ 16:11:06
URL: http://bladvandaren.blogspot.com/
Postat av: Kan Dee Drawings

Tack snälla för din kommentar! :)

2009-08-29 @ 12:12:54
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Ems,

haha, jag anar att någon har fastnat för True Blood ;)

2009-08-29 @ 17:05:50
URL: http://windhen.blogg.se/
Postat av: Justify

Du är inte lite smart du, Ems! Gjorde inte kopplingen själv :P

2009-08-31 @ 21:26:41
URL: http://justifymylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0