Jävla tjat om den där herr A

Det börjar gå mig på nerverna hur allting mer och mer tycks kretsa kring den där herr A. Bara kolla i den här bedrövliga bloggen vilket tjat det är om denna karl. Åkte ju hem till honom i fredags. Lämnade inte lägenheten en enda gång på 25 timmar! Han däremot lämnade lägenheten en gång för att införskaffa mat medan jag duschade. Dessa 25 timmar ägnade vi oss åt sex, sömn och True Blood. Det var så jävla mysigt. Vi tog igen alla dessa vardagsmorgnar då vi inte hunnit mysa.
"Jag sover mycket bättre med dig än själv" förklarade herr A.

Han är en riktigt kelig typ. Tätt ihop ska man ligga. Skeda och skedas. Han är så mycket man och ändå så... fin. Skör på något sätt. När han ligger och sover och man pussar på honom så ser man hur mycket han myser och han ler som en liten pojke. Den finaste pojken. Så öm och kärleksfull.

Det är skönt när det keliga kan lämnas därhän vid annan aktivitet. När det kommer till sexet kan jag inte annat än le. Han är så jävla mån om min njutning att jag rentav kan bli irriterad. Kan inte förklara detta, det finns ingen logik. Förmodligen bara det att jag är minst lika mån om hans njutning så att det stör mig när han vill sätta mig först. Men sen kommer orgasmen... och han är förlåten.

Men trots att jag inte kan önska mig mer av en man än vad herr A har att ge, önskar jag att han inte fick så mycket utrymme. Nästa helg ska jag ut. Då ska jag försöka flirta järnet. För att det är kul. Det är bara det där lilla hindret som ska elimineras först. Den fixa idén om att ingen ens är i närheten så intressant som herr A. När den tanken är borta... Then I am good to go!


Kommentarer
Postat av: Ems,

Förlåt mig, jag är inte missunnsam - men jag är stört avis. Been there, done that...

2009-09-09 @ 10:29:30
URL: http://windhen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0