Speak your mind, boy

Så han har gjort det igen... Sagt något som fått mig att undra. Det var när jag visade upp min nya klänning och sa att jag funderade på att gå ut i den i helgen som han svarade:
"Nej, du kan väl klä dig i en säck istället så att ingen stjäl dig ifrån mig?"
Mmm... Jag undrar jag.
Hoppas verkligen att han säger till om det är ett förhållande han vill ha... Rakt ut. Jag tänker inte ta hänsyn till små hintar.

Ikväll ska jag ut. Kanske i klänningen. Singelmobilen verkar ha gått sönder. Den vägrar ladda. Helvete!

Anyways... Jag funderar på att lägga ner den här bloggen. Kan inte komma ifrån känslan att det bara är en tidsfråga innan någon jag känner hittar hit. Det ogillas.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vill du inte ha förhållande?

2009-09-13 @ 12:23:56
URL: http://kajsa-neverregret.blogspot.com
Postat av: Justify

Nej, egentligen inte. Eller... Jag vet inte vad jag vill. Vill nog vara med honom och enbart honom men inte det typiska förhållandet. Ja, med den här röriga hjärnan tänker jag inte ta upp ämnet med honom. Hoppas bara att han säger hur han vill ha det så att jag vet. Så att vi båda vet var vi står.

2009-09-13 @ 14:25:33
URL: http://justifymylove.blogg.se/
Postat av: anka

åh vad trist ifall du slutar blogga! du skriver underhållande och det är nästan som en bok, där man vill veta vad som händer sen haha!



men jag förstår varför du vill det ändå.

2009-09-13 @ 17:08:00
Postat av: Anonym

Så du vet inte vad du vill, men om han vet så vet du..? Låter lite konstigt. Kan inte bara gå på vad han vill ju... Kram

2009-09-13 @ 20:02:39
Postat av: Justify

Tack, Anka! Det var rart! Jag ska tänka över det hela ordentligt.



Kajsa??: Haha, nej det var inte så jag menade. Men jag ödslar ingen tid och energi på att känna efter vad jag vill om han inte yttrar sig.

Dessutom var det inte alls längesedan jag hade ett förhållande och det känns så fruktansvärt energikrävande... Hoppet är ju förstås att det inte skulle kännas så med herr A men jag kan inte rå för de kalla fötterna.

2009-09-14 @ 19:12:58
Postat av: Kajsa

(ja, dumma blogg.se)

Ja okok, då förstår jag bättre :)

2009-09-14 @ 21:06:18
URL: http://kajsa-neverregret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0