Gnagande samvete

Försov mig imorse. Eller rent tekniskt kan jag nog inte hävda det med tanke på att jag var inom flextiden. Tur det. Bland det första som skedde när jag kom fram var i alla fall att jag fick ett riktigt humoristiskt sms från herr A. Mycket bra start. Älskar att han har humor. Guldstjärna i kanten!
Ikväll har jag hälsat på min pappa, det var lika spännade som vanligt - dvs inte alls. Sen tog jag ut katten på promenad. Har så fruktansvärt dåligt samvete då jag tycker att jag spenderat alldeles för lite tid med henne på sistone. Ska dessutom till Göteborg i helgen och ska därför ordna kattvakt. Min lilla flicka... Kvällen tillägnas henne. Nu ska jag locka henne i säng tänkte jag.

Sov gott.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0