Grymt bra helg!

Toppenhelg! Är förvisso galet trött och har en del sömn att ta igen. Hur det nu ska hinnas med. Träffat herr A och haft det helt underbart trevligt. Det känns bara så... Naturligt. Som att jag känt honom en längre tid. Fast på ett positivt sätt. Han är så jävla skön. Känns rak och ärlig.
Sov hos honom i natt efter en nattlig basketmatch som jag förövrigt vann. Eller, så mycket sömn blev det inte då vi satt uppe till sju, åtta på morgonen och garvade oss fördärvade över diverse klipp på Youtube. Sen förflyttade vi oss till sängen. Och där gick det relativt hett till. Ingen sealed deal om jag kan uttrycka mig så då jag faktiskt vill vänta ett litet tag till. Fast det krävdes också sjukt mycket viljestyrka för att klara av den saken... Ett tag var jag övertygad om att han försökte äta upp mig :)

Anyways... Idag har jag varit på Skansen med en trevlig bekant. Det var supermysigt och precis vad jag mäktade med en dag som denna. Nu måste jag sova. Får se om jag återkommer med lite ytterligare detaljer om min kväll/natt med herr A. Lovar inget. Kanske inte känns aktuellt imorgon, vem vet.

Min käraste vän har hittat hit nu. Åh, vad jag älskar henne. Hon är så fin. Tack för att du tagit emot bloggen så bra. Puss på dig.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nice bruden ;)

2009-08-03 @ 09:11:31
URL: http://kajsa-neverregret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0