Hemlig träning

Den här dagen har varit betydligt bättre! Första träningen var hård men grymt rolig! Känns som att jag äntligen hittat en träningsform jag verkligen ÄLSKAR! Längtar till nästa tisdag då nästa pass är. Jag är dock väldigt trött nu. Har dessutom skaffat mig några snygga blåmärken och en riktigt ömmande tå. Aj, aj. Men det var det fan värt! Vet bara inte riktigt hur jag ska förklara dessa sviter för folk omkring då jag inte berättat vad det är för sorts träning jag egentligen satt igång med. Får klura på den.

Nu ska jag snart ramla i säng. Lär sova gott. Känner mig helt utmattad.

Kommentarer
Postat av: Ems,

striptease?! :D jag har hört att man får grymma blåmärken från stången haha (och så ville jag inte gissa på boxning ;))

2009-08-26 @ 13:34:31
URL: http://windhen.blogg.se/
Postat av: Stormen

Men vad ÄR det för träning då?! Har jag missat något?

2009-08-26 @ 16:49:46
URL: http://doinithardcore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0