Nervös

Tillbaka från Skarpö. Det var trevligt. Umgicks nästan mest med en hund som också var på besök. Men det var ju trevligt.
Sms:at med herr A en del igår. Sa att jag eventuellt tänkte gå ut ikväll och sa att han såklart fick haka om han ville. Det ville han. Där ser man. Trevligt. Då måste jag se till att det blir utgång ikväll då. Shit. Sjukt nervös. Det löjliga är ju att jag inte varit ett dugg nervig innan. När vi sågs i onsdags var jag allt annat än nervös. Men nu... Det är som att jag förstått hur fantastisk han är och blivit feg därefter. Jag är uppenbarligen en riktig tönt. Vi låter det stanna mellan oss va? ;)

Kommentarer
Postat av: Justify

Och när jag är nervös måste jag tydligen upprepa mig när jag skriver. Hur många gånger kan man skriva "trevligt" och "nervös" i en text på några få rader? Ja, se ovan. Duktiga jag.

2009-08-01 @ 15:11:57
URL: http://justifymylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0