Purr purr

Har jag tvättat? Nope. Städat? Nope.
Fan, vad duktig jag är! Då blir det att gå upp med tuppen imorgon och hoppas kunna sno åt sig en maskin i tvättstugan då. Var däremot och hälsade på mamma. Filade och målade hennes naglar. Spådde henne i kort. Får fysiskt ont av att se andra människor i smärtor. Om jag vet var de har ont får jag ont på samma ställe. I min mammas fall får jag ont i hela kroppen. Jag hatar den vidriga sympatikänslan. Förstår inte hur det går till.
Nåväl, nu är det gjort i alla fall.

På torsdag, om min nacke och vädret tillåter, ska jag, herr A, syrran och hennes sambo spela basket. Spännande! Får vi se vad syrran och herr A tycker om varandra. Jag insåg igår att herr A är lite som en hund eller katt. Jag vill klappa och kela hela tiden. Låg i flera timmar och drog fingrarna genom hans hår och längs hans kropp. Det är så mysigt. Precis som med min katt. Fast herr A ger mig inte klåda och röda ögon. Synd att han inte spinner. Då hade det varit guld.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hiss eller diss? rösta i mitt senaste inlägg:D

2009-08-18 @ 20:35:25
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0