Sexuellt utmattad eller bara trött?

Jag har segat mig igenom hela dagen. Trött som en gammal strumpa. Funderar på om det kan vara för att jag helt och hållet lagt av med mina antidepressiva. Tog sista tabletten i fredags tror jag. Jag vet att man egentligen inte ska göra så. Sluta helt abrupt vill säga. Men jag vill ju bara vara frisk och glad av mig själv. Jag vill inte gå i terapi och absolut inte knapra tabletter.

Besökte mor min på sjukhuset igår. Vi blev i princip osams då hon var helt odräglig. Hon vägrade äta en strutglass som hon hade bett personalen om (istället för mat) utan tyckte istället att jag skulle äta upp den och mörka för henne. Jag satt och fantiserade om att trycka den där jävla glassen rakt i ansiktet på henne. Fan vad jobbig hon var! Tjatade om att jag var så väldans barnslig över att jag inte ville äta upp hennes glass. Hon sa något i stil med: "Är det såhär dina besök ska vara? Det är så otrevligt" och jag svarade med att jag inte behövde besöka henne om hon kände så. Då blev hon tyst.

Besöket hos herr A var desto trevligare. Vi skulle mysa framför en skräckfilm men vi hade sex istället. Pratade och hade sex. Och ännu mer sex. Verkar vara vår grej. So nice. Han var dock tvungen att jobba idag men han hade räknat med att jag skulle sova kvar. Han hade till och med köpt frukost till mig. Söta nosen. Så jag låg och drog mig i hans säng medan han var iväg och jobbade. Skönt som attan.
Det är så här det ska vara helt enkelt. Träffas och ha mysigt och roligt. Grymt sex. Inga löften. Inga framtidsplaner. Tycka om varandra. Inte göra en grej av det. Bara vara. Undrar hur länge det håller i sig?



Kommentarer
Postat av: Anonym

EXAKT så jag vill ha det! Grymt tjejen!



Mindre kul ang din mor.. Fan.. :(

KRAM

2009-08-14 @ 10:48:19
Postat av: Apollonia

Njuuut så länge det är okomplicerat! Jobbigt med din mor, vad är det för fel?

2009-08-14 @ 17:14:37
URL: http://apolloniablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0