FUCKING UNBELIEVABLE

Herr A är fantastisk! Har jag sagt det förrut? Mmm, det tåls att säga igen. Fan-fucking-tastisk!
Han tänker som jag. Vi satt och diskuterade singellivet och livet i övrigt och vi är helt överväldigade över livet och hur det ser ut nu. Vi tycker så sjukt bra om varandra och sa i princip i mun på varandra hur vi önskade att vi träffats senare i livet. Han nämnde förvisso ett år från nu. Jag hade kunnat vänta längre om jag ska vara ärlig. Men! Det går bara inte att inte ses. Vi är på tok för bra för att vara isär. 

Det blev aldrig någon basket då planen var upptagen. Så vi satte oss i närheten på en utkiksplats istället och pimplade vin. Vår plan att spela basket försvann helt enkelt i nöjet att bara sitta och konversera om allt och ingenting. När vinet var slut och vi var ordentligt berusade gjorde vi ett försök att spela men det slutade bara med att vi låg på marken på basketplanen och hånglade.

Vi gick hem till honom och sexade. Behöver jag nämna att det var fantastiskt eller har ni listat ut det redan? Bland det första jag sa var dock: "Om du behandlar mig som en porslinsdocka blir jag arg." Han är helt förundrad över mig och undrar om jag är svarvad i laser. Sa ungefär tusen gånger att tjejer skulle döda för att få se ut som mig. Jag tycker ärligt talat att hans beundran är väldigt konstig om än väldigt underhållande förstås. Jag har nämligen sett vad det är för tjejer som trånar efter honom och det är fan inga dåliga brudar direkt. Jesus!

Idag har han skickat ungefär en miljon sms. He likes me. Jävla tur för honom att jag gillar honom också. Skarpt! Vilken jävla grabb! I am so gonna do this again!

Nu ska jag fortsätta packa inför min Göteborgsresa. Ska se underbaraste Madonna på söndag. Lyckan kan inte vara större! I love my life!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fy fan va kul darling! :)

2009-08-08 @ 12:57:07
URL: http://kajsa-neverregret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0