Ah, härliga natt!

Det finns en helt legitim anledning till att jag inte skrev något igår. Hade nämligen besök som började med kallprat, fortsatte i vindrickande och slutade med hett sex! With who you ask? Mitt ex. Jo men visst. Det var så sjukt bra!
Vi satt i soffan när han började leka med mitt hår och smeka min nacke. Vi kom närmare och närmare varandra och satt bokstavligen och snuddade vid varandras läppar till slut. Båda lika envisa med att inte ge efter först. Men så fort jag slappnade av en aning och särade en millimeter på läpparna så var han där. Och sen var det bara kört.

Kände mig alldeles utsvulten. Han verkade sukta lika mycket. Satte mig gränsle över honom och kysste honom överallt. Slet ner honom i sängen för att sedan ångra mig och flytta oss till bordet istället. Mmm... Hans händer runt min hals igen. Det har jag saknat. Han sov kvar. Det var också härligt. Sov riktigt gott. Alldeles utmattad. Drömde att vi låg i en 69:a. Det hade varit ännu mumsigare. Mmm...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0