Avslöja bloggen?

Funderar på att röja min blogg för en vän. Hon vet redan allt om mig, det finns ingen hemlighet oss emellan. Men inte ens hon har fått adressen hit. Det är många av mina vänner som vet att jag har en hemlig blogg. Men då det inte är några bloggers i vänskapskretsen förblir den hemlig. Finns egentligen bara en som skulle kunna ta sig hit av ren slump. Och om den personen satte sig in i bloggen en aning skulle jag snart vara avslöjad. Mitt ex skulle nog också kunna söka sig hit om han lade manken till. Men jag har förbjudit honom. Sagt att han förmodligen inte vill hitta den här bloggen i alla fall. 

Men undrar om jag ska dela bloggen med åtminstone en vän? Det känns så konstigt att stänga ute henne. Är bara rädd att det ska hämma mig. Trots att jag inte har hemligheter för henne så känns det som att det skulle kunna hindra mig på något sätt ändå. Jag kan inte alls förklara varför och så är det säkert inte men... Nej, jag vet inte vad jag vill. Kan inte bestämma mig.


Någon som suttit i samma sits?


Kommentarer
Postat av: anka

på sätt och vis. du skriver ju dock väldigt innerligt om det du är med om och dina tankar kring det. som min dåvarande och nuvarande blogg så var det mest arga tankar osv. tillslut gav jag en person adressen, och sedan en annan. tillslut var den inte hemlig för fem öre. ofta funderar jag på att skapa en ny, hemlig igen. det är skönt att skriva av sig men med möjlighet att få respons, av de som inte känner en.



svårt att avgöra!

2009-07-21 @ 00:15:24
URL: http://hemsk.blogg.se/
Postat av: anka

Jag förstår! Det blir nog bra, i så fall.

Ser fram emot ditt svar på mitt inlägg!

2009-07-23 @ 15:26:06
URL: http://hemsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0