Bakismonstret

Jag mår sjukt dåligt. Har legat i soffan hela dagen. Ignorerat singelmobilen. Till och med kräkts. Sådant brukar jag slippa. Tror att det kan bero på att jag bestämde mig för att röka igår. Efter drygt nio månader utan cigg satte jag i mig minst ett halvt paket under kvällen. Jag förtjänar att må såhär risigt. Då kanske jag kan hålla mig borta från cigaretterna i fortsättningen. För den här dagen vill jag gärna inte köra repris på. Exet kom förbi. Med pizza. Somnade ynkligt i hans knä.

Orkar faktiskt inte dra utekvällen i detalj än... Jag vill tillbaka till mitt soffliggande. Men storyn kommer. Antingen senare ikväll eller imorgon. Nu - glass och tv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0