Bättre sent än aldrig - lördagsrapporten

Lördagen var nästan fredagens motsats när det kom till flirtar. Det var nästan snustorrt på den fronten om jag räknar bort en karl som jag ansåg var aningen för gammal och hade för enformig, hysterisk humor. Tror dock att det finns ganska logiska förklaringar till torkan.

Dels började ju kvällen hos exet vars kombo firade födelsedag. Inte en enda hunk så långt blicken kunde nå, så efter omkring två timmar smet jag iväg in mot stan.
Väl inne i nattlivet mötte jag syrran som var ute med lite vänner. Bland annat den för gamla karlsloken. Han var förvisso vältränad och kunde röra sig men det räckte inte hela vägen för att impa på mig. Hur som haver skakade vi loss allihop på dansgolvet, fem brudar och en grabb. Nåja, något sånär var det sanningen i alla fall. En var förvisso brud bara för kvällen, haha.
Tydligen verkade det avskräcka grabbarna från att komma fram och joina oss, medan en hel del tjejer verkade tycka om det.

När vi ansåg oss vara klara för att gå vidare från första haket bestämde vi oss för att kolla in ett nyöppnat gayställe. Där var det så sjukt mycket folk och vi lämnade vår fabulous girl-for-a-night där och tog oss vidare. Nästa ställe var vi på i kanske en tjugo minuter innan nästa person började gnälla och ville vidare.
Visst, visst. Kollage blev nästa och sista anhalten för kvällen. Där var vi i kanske en dryg halvtimme innan jag och min syrra tittade menande på varandra och bestämde oss för att dra hem.

Bäst hade vi det på första stället. Om vi hade gett gaystället en chans tror jag att jag hade haft grymt roligt. Gemensamt för kvällen var att det inte fanns något manligt att spana på ju mer kvällen led. Första stället hade grymt med hunks och dit tänker jag gå igen. Kollage hittade jag inte en enda skaplig varelse att vila ögonen på. Men det fanns gott om silikonbrudar. Oh, joy! Nej, det var ett bra tag sen jag var där och det känns som att det kommer att dröja tills nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Nathalie 21 årig vegetarian

Visst var det en rar historia! :) Jag hoppas att jag blir hämtad sådär;)

2009-07-14 @ 01:43:41
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0