Bio och Mms

Ikväll ska jag på bio. Med en väninna.
Fått ett mms från en av favoriterna från afterworkkvällen.
Killen från Berns. För enkelhetens skull kallar vi honom A.
Han är iväg på semester. Mms:et visade en mmycket vacker vy.
Rart att han messar från sin semester.
Kan dock gissa att det är en säkerhetsåtgärd  så att jag vare sig
ska glömma honom eller känna mig obekväm för att det gått
ett tag sen senast vi sågs, när han väl kommer hem.
Det är förvisso i nästa vecka han kommer hem.
Men det är ju en hel evighet i en singels liv ;)

Jo, förresten. Jag har såklart kollat upp honom också.

Så jag skulle kunna överraska honom utanför hans lya...

Tänk er för innan ni lämnar ut namn och nummer.

Läskigt lätt.


C ya!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0