Can I have a taste Mr. Gorgeous?

Jag tror att jag passar på Mr. Gorgeous! Fegar ur en aning och känner att det nog är trevligare att beundra honom på håll. Något säger mig att han tilltalar mig mer på avstånd, haha. Jag har gjort ett utförligt detektivarbete i alla fall. Vet var han bor, jobbar och har gått i skola. Om jag velat hade jag fått hans nummer men det känns ju onödigt när jag inte tänker använda det. Det bästa med mitt utförliga detektivarbete är att han inte kommer få reda på det alls. Använde mig nämligen inte av den gemensamma nämnaren vi hade på krogen.

Om jag vågar kanske jag tar mig till något av hans standup-nummer. Fast om han inte visar sig rolig skulle jag bli så besviken. Och skulle han visa sig vara rolig skulle jag inte kunna låta bli att förälska mig. Nej, jag tror att jag ska låta bli den här grabben. Jag trivs alldeles för bra med mitt singelliv för att han ska få komma och störa.

Men jag skulle allt bra vilja smaka lite... Bara leka lite med min tunga över hans kropp. Känna hans muskler spela under mina smekande händer. Kyssa hans nacke och njuta av hans rysningar. Kittla med mina fingertoppar över hans breda axlar. Nej, shit det här går inte. Varför, varför träffade jag honom för? Och varför, varför var han tvungen att visa upp sin sjukt schyssta kropp? Damn it! Det funkade! Jag föll för något så urbota dumt och ytligt! Fan, jävla grabbjävel!




Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Visst är bilden skön, asball faktiskt.

2009-07-13 @ 21:36:01
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv:Haha :D då är vi då två om den saken :D

2009-07-13 @ 21:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0