Godmorgon

Planen var att gå upp runt åtta, men då det varit så galet varmt här i natt att jag knappt kunnat sova tog jag sovmorgon tills nu. Jag har drömt syndiga drömmar i stort sett hela natten. Det är ju i vanliga fall väldigt trevligt men det här var riktigt osexiga scenarion. Eller vad sägs om att ha sex med först en rätt osexig kille för att sedan byta till en tjej, för att upptäcka att tjejens pappa ligger i samma säng och sover? Dessutom var jag bedrövligt onykter i min dröm. Nej, det här måste jag nog definiera som en mardröm.

Nu ska jag upp och hoppa. Det är mycket som ska göras. Ligga ute i solen exempelvis. Ansträngande, jag vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg du har!

kika gärna in hos mig med;

http://annebertelsen.blogg.se

ha en bra dag! :)

2009-07-02 @ 11:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0