Hur het kan grabben vara?!

Sov ungefär fyra timmar i natt. Rätt trött. Men så värt det. Fan vilken jävla grabb! Det är helt sjukt hur het han är.
Att jag inte såg det från början...
Idag har jag gått hela dagen och hoppats att han ska skicka ett sms. (Jo, han har uppgraderats från singelmobilen till det riktiga numret nu btw.) Ville att han inte skulle kunna hålla sig från att sms:a. Men det kunde han tydligen.
Fast han har addat mig på Facebook i och för sig, haha. Rätt nice. Kan jag se bilder på honom. Tråna lite i smyg.

Fy. Fan. Vilken. Het. Jävla. Cool. Grabb!!

Idag har jag varit en sådan där riktig jävla fåntratt som sitter och ler för sig själv på tunnelbanan. Hans fel helt och hållet.
Åh, jag hatar det här. Det är för tidigt att börja tråna efter en kille. Det är ju roligt att vara singel och flirta med allt och alla.
Men... Han är bara så... Åh, jag ryser för fan bara av att tänka på honom! Det tog ganska mycket viljestyrka för att låta bli att kyssa de där vackra, hångelvänliga läpparna. För att inte tala om hur svårt det var när man just tittat rakt in i de sexigaste ögonen jag någonsin sett på en karl. Och skrattgropen! Åh, skrattgropen fick mig att smälta. Ja, det där hade ju fan räckt för att jag skulle vara nöjd med daten...

Men han skulle visa sig vara ytterligare sänd från ovan. Muskler! Hårda, härliga muskler.
Och - lyssna på det här; hjärna!
Han älskar djur, gillar att skriva, kan dansa och bjuda på sig själv.
Helvete! Hur fan ska jag lyckas stå emot den här karln?
I´m in big trouble now!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit. Player!



Har du en singelmobil?? :)



Im impressed.

2009-07-30 @ 22:15:52
URL: http://doinithardcore.blogspot.com
Postat av: Justify

Oj, nu rodnar jag en aning, haha.

Det är mer att jag anser att det är en säkerhetsrisk att ge ut mitt riktiga nummer. Ett kontantkort som inte går att spåra känns helt naturligt.

Sen skadar det ju inte ifall man nu råkar ångra sig i efterhand heller... Det kallar jag... Bonus :)

2009-07-30 @ 22:30:10
URL: http://justifymylove.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Har han en bror? ;)

2009-07-31 @ 09:12:40
URL: http://kajsa-neverregret.blogspot.com
Postat av: Justify

Kajsa: Ja, flera. Men han verkar vara guldkornet i familjen. Återkommer om den saken om det blir aktuellt då ;)

2009-07-31 @ 10:16:59
URL: http://justifymylove.blogg.se/
Postat av: Kajsa

haha, it's a deal!

2009-07-31 @ 10:30:34
URL: http://kajsa-neverregret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0