Is it friday yet?

Jag önskar att jag hade en balle att ligga på! Balle = balkong - ett förtydligande för den som har snuskig fantasi. Inget illa menat, jag är likadan :)

Idag var jag "tvungen" att flexa och gå tidigare från jobbet. Älska flex! Jag kunde knappt hålla ögonen öppna. Det är medicineringen som fullkomligt sänkt mig. Jag brukar alltid bli väldigt trött utav mina allergitabletter och i kombination med min antibiotikakur blev jag fullkomligt drogad.
Var hemma vid fyra och somnade på stört. Lite ångest bara att jag ska vara så galet trött just den dag då solen äntligen skiner! Attans. Hade jag haft en balkong hade jag lagt mig för att sova på den. Här är vi inte rädda för solen inte.

Jag har sovit i några timmar nu. Skönt. Vaknat, talat i telefon, ätit middag. Om man nu får kalla en risifrutti, lite popcorn och några ballerinakakor för middag. Antagligen inte. Skyller på att jag åt en ordentlig lunch och är alldeles för trött för att ordna föda. Inga ätstörningar här inte!



 
En längtan så stark... Ge mig fredag!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0