Magnus Betnér som knähund

Hade en riktigt rolig dröm i natt. Drömde att jag fick Magnus Betnér att gå runt på alla fyra som en hund. Hur f_n det gick till förstår jag inte men jag lyckades lura i honom att han var tvungen. Jag kunde dock inte hålla masken alltför länge. När vi passerat x antal folk så rasade jag skrattandes ihop över honom och erkände mitt spratt. Han tog det bra och vi låg båda två på marken och skrattade hysteriskt. Hett!

Sedan drömde jag att jag var kär i min gamla killkompis. En vän jag inte träffar speciellt ofta längre men som alltid kommer betyda mycket för mig. Han deklarerade sin kärlek och jag kunde besvara den. Jag kysste honom ömt och sa att han var det finaste jag visste och att jag älskade hans humor.

Om det är någon som inte förstått det än så är jag en sucker för humor. Jag älskar att skratta. Så på sätt och vis är det väl kanske inte så konstiga drömmar att ha för tillfället. Jag vill helt enkelt vara innerligt kär. I någon som jag anser är en vän. Någon med humor som kan få mig att skratta. Sådär - drömanalysen klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0