Massmördare?

Har tagit en semesterdag idag. Ligger kvar i sängen. Måste ta mig upp nu så jag kommer iväg.
Ska åka till Skarpö och umgås med syrran och co. Känns mysigt. Ännu mysigare hade det varit
att hångla upp herr A.

Jag känner mig nästintill besatt. Det är bra att jag är så pass busy ett tag framöver. Hans perfektion
måste få blekna lite. Ingen är ju perfekt... När man är till synes perfekt går min varningsradar igång.
Mmm... Han är säkert massmördare! That´s it! Honom kan man ju inte träffa!



Kommentarer
Postat av: Cat

Skönt med en semesterdag! Det behöver man ibland! =)

Låter som en helt fantastisk planering. Alltid lika trevligt att umgås med nära o kära!



Hehe..massmördare.. Förstår iofs hur du tänker där.. Jag är likadan.. Känns som det är någe lurt när allt är så perfekt.. Men håller en tumme för att han är snäll och perfekt helt o hållet!!



Sv: Katten bor kvar hos vår granne ännu.. Men han jobbar så mkt o ligger ute vardagar.. Så jag o min sambo får springa över o släppa ut henne o ge henne mat hela tiden. Funkar väl iofs, men är ju inte det perfekta för henne. Men en annan granne hade någon vännina som ev var intresserad av henne. Bor i villa och är pensionär.. Då får hon det nog bra. Mycket sällskap vilket hon verkligen vill ha! =)



Ha nu en fantastisk dag med syrran din.. =)

Kram på dig!

2009-07-31 @ 15:31:57
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0