Nu hörde han av sig

Oj, oj... Här är det dags att skriva lite. Har påbörjat en ny bok idag. Uppföljaren till Män som hatar kvinnor, dvs Flickan som lekte med elden. En sisådär 100 sidor in nu och den börjar arta sig.

A har hört av sig. Duktig pojke! Nej fy, nu ska jag låta bli att svina. Vi messade lite fram och tillbaka och jag skrev att det känns som att jag har lite för lite fritid om kvällarna för tillfället. Så han frågade om jag tänkte gå ut i helgen. Berättade om lördagsplanen min och att jag förhoppningsvis hamnar ute på kvällen. Vi skulle höras av under kvällen helt enkelt.
Jag måste bara träffa honom. Är så sjukt nyfiken. Inte bara på honom, även om det känns som att det finns ett och annat intressant att gräva fram där... Men om hur det egentligen gick till när vi träffades. Var det jag som började prata med honom så som jag minns? Och vad i hela friden sa jag? Vet inte riktigt hur jag ska lägga fram det här utan att avslöja hur dräggigt full jag var kvällen vi träffades men men... Haha, fan!
Sen är jag väldigt, väldigt sugen på att reta honom lite för det jag fann på Youtube.

Nej, nu ska jag återgå till min bok. Jag är helt sanslöst trött hela tiden. Dagarna går trögt och långsamt och kvällarna alldeles för fort. Vad gör man åt en sådan sak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0