Out of the closet

Hon fick adressen... Hon vet ju redan allt om mig. Förutom lite saker som hänt på sistone som jag inte hunnit berätta. Det får hon läsa om här. Hon har fått strikta order om att inte döma mig och kommentera i stil med "nej, varför?"... För det är ju gärna så man gör med vänner som betyder mycket för en. Försöker skydda de från dumma handlingar som att gå till sängs med sitt ex. Men du behöver inte oroa dig, vännen... Jag vet vad jag gör. För det mesta. Och någongång måste jag få strula till det också. Du vet att jag reser mig. Du vet att jag klarar det. 

Och jag vet att jag kan dela den här bloggen med dig. Med tanke på allt vi gjort och sagt. Utan hämningar. Och om jag får en enda hämmande tanke så ska jag tänka tillbaka på den gången.... Den kvällen... Hemma i mitt kök... Där vi gjorde något som vi aldrig någonsin hade kunnat föreställa att vi skulle kunna göra. Helt naturligt - bara sådär. (Låt folket tro vad de vill, haha)

Om du nu vågar dig hit... så är du välkommen. Men ge fan i att lämna kommentarer under ett alias som lätt kan kopplas till oss. Du vet vad jag menar :) Puss och kram. I love you lots!







Kommentarer
Postat av: - H*

- haha kul bild!

2009-07-21 @ 00:42:07
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Kajsa

Jag har också avslöjat min blogg för en vän. Rätt skönt faktiskt...

2009-07-22 @ 00:20:07
URL: http://kajsa-neverregret.blogspot.com
Postat av: Hon

jag älskar dig över allt annat!

2009-08-02 @ 11:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0