Större party än väntat

Nu har jag storhandlat inför festen. Första tanken var att jag skulle ha knytis när jag började fundera kring det här. Sen tänkte jag att det skulle kännas så tarvligt med en knytis för typ 15 pers... Så då kom jag på den briljanta idén att jag skulle handla mat, snacks och läsk. Alkohol får man stå för själv. Det är bara det att antalet som kommer på festen blev dubbelt upp det jag trodde. Shit också! Handlat för en hel förmögenhet, haha. Men det lär ju bli skoj i alla fall.
Gästlistan består flest utav killar. Det bara blev så. Mig gör det inget men vet inte om grabbarna själva kommer tycka att det är så skoj. Äh, tjejer får de ragga senare på krogen.

Nu ska jag lägga mig med min bok och mysa. Både jag och killkompisen fick huvudvärk efter att ha storhandlat. Vi tror att det kan ha berott på alla barn som i princip härjar fritt och låter som inåt helvete i butikerna. Föräldrar verkar ha alldeles för lätt för att vänja sig vid oljud.

Nej, sov gott när det är dags. Nu stänger jag av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0