Tvångstanke

Huvudvärk redan. Baksmällan har redan slagit till. Innan jag ens hunnit somna. Kan det betyda att jag slipper må dåligt när jag vaknar? Åh... Snälla? Det vore så... befriande. Anyways... Jag återkommer imorgon om kvällens bravader.

Jag har en sorts ritual innan jag loggar in här på bloggen... Det har nästan blivit som en tvångstanke. Så fort jag slagit på datorn tar jag mig in på Nimrods blogg. Därefter loggar jag in på min egen. Vad säger man...



Jag bugar sällan för folk,
män i synnerhet sällan...
Men för just den här gången...

(Jag kommer såklart ta tillbaka det här i nyktert tillstånd)

Men hans blogg är helt enkelt beroendeframkallande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0