Ultimata första daten?

Det är äntligen fredag och jag orkar inte ta mig för ett dyft. Jag har ägnat dagen åt jobb, telefonsamtal, bok och att hälsa på mamma på sjukan. Hon var rätt pigg. Ville åka hem. Men hon behöver äta upp sig.

Det mest spännande som hänt idag är ett sms på singelmobilen av någon jag lagt in med namn och ett frågetecken efter. Great. Jag tror att jag har koll på vem det är men jag är inte hundra. Nåja, det gör föga.

Imorgon blir det möjligen en drink med ett ex på söder. Jag förstår inte riktigt varför jag valde honom av alla människor att skåla med. Kanske beror på mardrömmen jag hade om honom för någon vecka sedan. Drömde att han var döende. Har fått för mig att han mår lite dåligt och vill checka läget. Mitt andra ex vill också ses, men det får vi se om vi hinner med.

Hade förresten jävligt roligt igår med min väninna. Vi både hann med att äta middag och spela lite arkadspel innan bion. Jag vann! Kom fram till att det är fan arkadspel man ska syssla med på första daten. Enda risken för att det skulle resultera i en tråkig date är ju om den ene är galet dålig förlorare. Vilket i sin tur bara blir en grymt rolig historia att dra för vännerna när man kommer hem. Mmm, jag ska nog föreslå det för herr A. Kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0