Uppe i varv

Det här med att lyssna på musik när man städar och fixar är ju helt klart härligt.
Men det man inte ska göra är att sätta på gamla låtar man nyss hittat på Spotify.
Jag fastnade ju totalt och började leta efter fler och fler. Sen stod jag där på knä
framför datorn och vickade på rumpan. Hooked. Helt uppe i varv av underbar
musik. Glömde totalt bort alla måsten och började istället dansa.
Hur fan ska jag lyckas somna nu?

Ser verkligen framemot festen imorgon och känner mig som ett barn innan
julafton. Ja, om jag hade diggat julafton vill säga...
Hur varvar man ner från den här sortens eufori?
Om jag lägger mig och läser boken kanske...
Värt ett försök.

Good night, sleep tight and do not let the bedbugs bite! 

Kommentarer
Postat av: Louise Ewing

hej. kolla in på min blogg och lyssna på en grymt bra låt, och säg sen vad du tycker om den?!:)

sen så behöver jag hjälp med att hitta en bra, ganska lätt läst bok om du har något tips?

ha det bra!/ louise ewing

www.louiseewing.blogg.se

2009-07-25 @ 00:22:53
URL: http://louiseewing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0