Date med A.



Idag känns det rörigt i känslovärlden. Mitt ex förklarade sin kärlek för mig idag. Sa att han fallit handlöst igen efter helgen... Att han fick magont av att tänka på mig. Han var med på festen i lördags. Jag bad honom ifrågasätta hans känslor med tanke på hur vi haft det och han svarade "Jag vet. Det är så tydligt att du mår bättre utan mig."
Så nu ska vi börja undvika varandra ett tag. Se om det blir bättre.

Imorgon är det aw (läs; after work).  Exet och jag jobbar inom samma koncern men jag tror inte att mitt ex vet om morgonens planer. Han var inte nämnd på deltagarlistan en vän rabblade upp i alla fall. Herr A kommer att dyka förbi och säga hej så det vore väldigt dumt om exet plötsligt dök upp.

Så nu ska jag äntligen träffa den där karln. Det är ju på tiden. Jag har verkligen blivit nyfiken på honom. Mest för att vi inte setts utan bara sms:at sedan där kvällen på Berns. Han är inte påträngande, han är inte kylig. Han är bara... cool. Vi verkar ligga på ungefär samma nivå när det kommer till att höras av. Det känns som en mycket bra start.

Ja, lördagen var det jag skulle berätta om ja. Det var en supertrevlig dag med många fina vänner. Vi grillade och spelade brännboll hela dagen lång. På kvällen gick nästan hälften av oss ut. Det var mycket trevligt. Lite obekvämt emellanåt när mitt tidigare hångel N lade armen om mig och drog mig till sig. Fick snällt förklara att jag försökte visa mitt medföljande ex lite respekt. Lagom till att första stället stängde blev jag onykter. Man kan väl inte bli annat när folk skämmer bort en med ett nytt glas alkohol så fort det förra tar slut. Nu var vi bara åtta personer kvar. Vi funderade på en eventuell hemmafest hos mig eller  fortsatt utgång på Berns. Av någon anledning bestämde vi oss för Berns.

Mmm... Så där var vi då. Sex killar och två tjejer utanför Berns. Har ingen aning om vad klockan var men säg kring halv två, två. Kön var sjuklig. Fast vad fan kan man förvänta sig av Berns vid den tiden en lördag? Fyra av oss gick efter vad jag ansåg var en evighets väntan in på Berns, jag var inte en av dem. Jag och resterande satte oss på McDonalds. Där åt vi och pratade om att vi skulle hem och spela kort. Tills jag somnade i mitt ex knä. Jo men visst. Så fort jag satte mig och tog det lugnt så kom tröttheten och slog mig som en stekpanna i huvudet. Exet följde med hem. Trodde jag somnade bums men exet påstår att jag låg och kysste honom i sängen. Det är inget jag minns.
Ooops! Fuck it. Why the hell did I do that?


Kommentarer
Postat av: Kajsa

uuuh, låter som en röra vännen..? :/

2009-07-28 @ 22:15:42
URL: http://kajsa-neverregret.blogspot.com
Postat av: Justify

Kind of a mess but at least my mess. Jag får faktiskt skylla mig själv den här gången. Tyvärr...

2009-07-28 @ 22:40:31
URL: http://justifymylove.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hoppas det löser sig gumman!

2009-07-28 @ 23:03:29
URL: http://kajsa-neverregret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0