Göra stan med grabbarna

Jag längtar till imorgon. Funderar på att gå och lägga mig bums så morgondagen kommer fortare.
Det är imorgon som jag får besök från midsommarsällskapet. Hoppas att det blir lika roligt som senast. Först ska vi sitta i solen och äta jordgubbar och dricka rosé och öl. Sen blir det middag någonstans i stan. Sen blir det utgång.

Har köpt ny bikini, klänning och skor. Jag är helt och hållet fit for fight! Då jag var för lat för att testa bikinin i butiken så var jag rätt så överlycklig när jag kom hem och upptäckte att den satt som en smäck! Jackpot! Likaväl klänningen. Vad mer kan en tjej behöva för att göra stan? Å andra sidan har jag en känsla av att det inte blir några ragg imorgon. Okej att killar är fräcka av sig men dem ska vara bra modiga om dem vågar sig fram när jag är i sällskap av inte mindre än tre grabbar. Å andra sidan har jag blivit förvånad över tidigare utgångar med liknande förutsättningar. Det kanske kan bero på att "mina grabbar" inte pinkar revir kring mig utan låter mig leka hur mycket jag vill. Sen kan det förvisso morras lite sådär vid sidan om ifall en kille inte verkar "tillräckligt bra". Men det är ju precis så det ska vara!

Så fort klockan slagit tillräckligt imorgonbitti för att grannarna inte ska kunna halshugga mig ska jag spela den här låten!
Då kommer kroppen sätta fart och jag dansa runt i all världens fart.
Att ta beslutet att bli singel igen var nog det absolut bästa jag gjort på länge. Är full av energi.
Såhär ska det vara! Natti!


Vi ses väl på
dansgolvet?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0