Galen utgång med män i massor

Ok. Var ska jag börja? Hänt så galet mycket roligt i helgen!

Afterworken i fredags drog som tidigare nämnts ut på tid och resulterade i en riktig helkväll. Min singelmobil var ett intressant samtalsämne och mycket populär. En kollega förvånade mig ordentligt genom att "sno" mitt singelmobils nummer. Till saken hör att 1) Han har flickvän, 2) Vi är kollegor och hade han frågat hade han förstås fått mitt riktiga nummer. Det slutade nog med att han har numret till både singelmobilen och den riktiga om jag minns rätt. Sjukt söt kollega, som dessutom sjöng på Singing in the rain. Jag smalt en aning. För den som inte hängt med läs mitt tidigare inlägg.

Efter att ha suttit på ett väl utvalt sunkhak i flera timmar tackade de flesta för sig och rörde sig hemmåt. Jag och en annan tös ville vidare - det finns inget stopp på mig. Vidare gick vi... Och där mina damer och herrar, där på det nya stället, träffade jag en av de snyggaste karlarna jag sett på länge! Jag lade inte ens märke till honom först - trots att vi satt vid samma bord. Det var nämligen så att jag fick syn på en gammal skolkamrat och vi var så glada över att se varandra att jag slog mig ner vid hans sida och satt och snackade massor av strunt. Sedan händer det. En kille bredvid mig börjar tilltala mig och jag undrar om han suttit där hela tiden. Första tanken var att han var söt. Och fan, trevlig var han också. När han dessutom visade sig ha humor började jag se hur sjukt snygg han var. Sen gjorde han något jag ansåg var sjukt nördigt. Han lyckades nämligen dra upp sin tröja och visa magmusklerna som en punshline till ett skämt han just dragit. Och där var min första och enda tanke: "Fy, vad löjligt att räkna med att impa med en snygg kropp och flasha sig för en tjej sådär." Men... Jag kan ju ärligt talat också erkänna att karln var ju för fan det hetaste jag sett på år! Efter den lilla fadäsen hur som haver tror jag att jag backade en aning. Fick väl för mig att hans ego var tillräckligt uppumpat och att jag inte ville ta del av det. Han fortsatte dock vara mycket trevlig och till slut kläcker någon ur sig att han är komiker. KOMIKER! Jag älskar komiker! Höll på att smälla av.

Dock drog vi därifrån hastigt och lustigt - jag, tjejkollegan och tre andra grabbar som kollegan kände. Så pass hastigt och lustigt att jag inte ens hann säga hejdå till Mr. Gorgeous. Däremot hann jag precis säga hejdå till min gamla skolkamrat som sa att de kanske skulle komma efter oss till Berns som var vår nästa tilltänkta anhalt.
Väl på Berns däremot var det sjukt med folk och klockan var mycket. Om de ens lyckades ta sig in efter oss så såg jag de aldrig dessvärre. Jag misströstade inte. Hade sjukt trevligt på Berns. Var full och glad och orkade inte ens hålla koll på min singelmobil. Så helt plötsligt ser jag en av kollegans vänner sitta med den i handen och ringa upp sig själv. Vad fan är det för fel på killar?? Haha, jaja tänkte jag och orkade inte lägga in honom i adressboken. Tänkte att jag skulle reda ut det där i efterhand när jag kommit hem.

Det är inte långt från stängningsdags när jag bestämmer mig för att gå på toaletten. Fastnar i kön med en kille som jag tyckte var trevlig och rolig. Det var jag som började prata med honom. Om vad har jag ingen aning om - berusningen var kanske lite väl vid det här laget. När det äntligen var respektives tur att gå på toaletten bad han mig möta honom utanför om en minut. Det var jag inte alls så sugen på och av någon sorts berusad logik sa jag åt honom att "jovisst, men befinner jag mig inte här kan du väl bara se till att leta upp mig." Jag tog god tid på mig på toaletten. Tänkte bättra på smink och borsta håret när jag hör hur tjejer utanför råflirtar med någon och hur killen säger att han väntar på en tjej som är inne på toaletten. Hmm, tänker jag och kikar nyfiket ut. Mycket riktigt står raringen där och väntar på mig. Han sken upp som en sol när han såg mig och då kunde jag bara inte låta bli att gå fram. Vi hann inte prata så lång tid innan stället stängde men han fick numret till min singelmobil och vi hördes av under natten redan via sms. Riktigt go kille.

Efter fyllekäk på McDonalds, vilket även var dagens andra måltid (därav fyllan?), var jag så trött att jag hoppade in i första bästa taxi som fick ta mig hem. Somnade ovanpå täcket, fullt påklädd. Sjukt trött, sjukt glad.

Har googlat fredagkvällens två favoriter. Mycket riktigt är den ena komiker (och vansinnigt sexig) och den andra fann jag på youtube-videos. Båda verkar ha ett gott sinne för humor och jag är imponerad. Har funderat på att kontakta Mr. Gorgeous via Facebook då vi har en gemensam bekant men jag drar mig lite för det. Han blev så pass intressant att jag blev nervös. Känns riktigt konstigt. Men den där pirriga känslan är väl bra egentligen. Syrran tycker att jag ska höra av mig bums. Jag får se om jag kan samla mod.

Det här var fredagkvällens rapport ja. Och jag vet inte hur ni känner men jag är inte långt ifrån skrivkramp! Så även om lördagskvällens utgång också var mycket intressant så får den rapporten vänta ett tag. Kanske har en chans att rapportera imorgon istället. Nu vill jag mysa här hemma med katten. Och drömma om alla dessa män som lyser upp mina kvällar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0