And the results...

I am Gabrielle. Ja, det är väl kanske inte så himla konstigt om man tänker på barnfronten men that is about it tycker jag. Okej då, jag tycker att shopping är bra för själen men mina inköp brukar faktiskt inte gå till överdrift.

Förövrigt har jag nu även läst "Män som hatar kvinnor" och kommit fram till att även om jag kan känna igen mig lite i Lisbeth Salander så måste jag nog säga att jag förväntat mig mer. Hon var dessutom enligt egen åsikt betydligt högre upp på listan av psykologiska defekter. Okej, att jag har vissa issues men hon verkade ha andra egenheter för sig som jag inte kunde känna igen mig i. Däremot fanns det en tämligen rå scen i boken som hon stod för som jag defintivt skulle kunna befinna mig i om jag hamnade i en liknande situation. Men annars hade jag nog själv inte tyckt att vi var särskilt lika. Jag undrar vad som fick psykoterapeuten och syrran att se likheten... Konstigt.

Eller är det jag som har dålig självinsikt?


Kommentarer
Postat av: Cat

Jag vart Lynette..

2009-06-06 @ 15:00:49
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0