Förbjudet ragg

Ok. Jag gick just igenom helgens foton. Kväll två var det en hel del krogfoton som togs. Som tur var togs inga krogbilder från kväll ett. Det var då jag var dyngrak så det är skönt att inte ha bildbevis att få ångest över. Men kväll två var uppenbarligen inte så dålig den heller. Bild efter bild på mig och grabbarna på dansgolvet. Vilken energi! Och nu i efterhand när jag går igenom bilderna står det alldeles tydligt att jag hade en beundrare vid min sida.
Men det förstod jag inte då. Lilla naiva jag tyckte bara att vi kom väldigt bra överens - han hade ju flickvän. Bilderna sa mig något helt annat. 

Han var rätt snygg... Välbyggd. Och trevlig. Uppenbarligen hade jag roligt med honom. Men jag vet inte om det berodde på att han hade humor eller att jag var lättroad. Var han smart? Det pratades om att han var grym på matematik... Resten då? Hmm...

Så låt se nu. Hur vill jag att en eventuell pojkvän ska vara?

*Intelligent (nå, var han det tro?)
*Trevlig (ja, det var han verkligen)
*Rolig (av det jag minns, så absolut)
*Snygg (där passade han onekligen in)

Och vad mer..? Jo, det vore ju minst sagt bra om han vore singel också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0