Magont och många tankar

Jag har haft ont i magen hela dagen. Ska nog lägga mig ner ett tag och försöka vila.
Idag har jag jobbat - kändes helt ok om man bortser från den värkande magen.

I övrigt kan jag inte sluta analysera mitt liv. Hur jag är. Vad som är bra. Vad som är dåligt. Vem jag vill vara. Hur jag ska tänka kring förhållanden. Vad jag vill ha. Varför jag vill vara singel. Etc. etc.
Kanske kan vara nyttigt. Men det är så mycket jag tänker på samtidigt att det bara blir rörigt.

Har konstaterat att jag är rätt slarvig och glömsk numera. Jag är vanligtvis väldigt noggrann med exempelvis stavning, men här i bloggen har jag funnit hur mycket slarvfel som helst. Det är riktigt enerverande. Speciellt då jag anser att jag korrekturläst innan publicering. Det är lite som att hjärnan inte kan fokusera längre. Jag ser helt enkelt inte mina tarvliga slarvfel. Jag ska försöka bättra mig. Ber om ursäkt.

Kommentarer
Postat av: Instruktören

Det är töntigt att tänka så himla mycket; det är mycket ballare att vara blasé inför det mesta.

2009-06-08 @ 17:22:17
URL: http://ballisamtiden.blogspot.com
Postat av: Mayamama

Jag är också mycket av kontrollfreak vad det gäller mycket men att blogga är ett sätt att komma ifrån det - jag säger åt mig själv "bara skriv och tänk inte för mycket!" Håller inte riktigt med Instruktören om att det är ballt att vara blasé - men tycker att det oftast blir bättre om man reagerar med hjärtat istället för hjärnan!

2009-06-11 @ 08:54:41
URL: http://mayamama.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0