Mannen i min dröm

Jag drömde att jag omfamnade mitt ex. Inte exet det nyss tog slut med utan exet innan honom. Han som betydde så pass mycket att vi utbytte ringar.



Omfamningen var kärleksfull, öm, trånande.
Jag bedyrade min kärlek. Sa att jag saknat.
Det är vi, vi hör ihop, sa jag. Jag förstår det nu.
Jag kysste hans ansikte, hans ögonlock.
Hans ansikte mellan mina händer,
mitt ansikte strax ovanför hans.
Gränslar honom. Vi är nakna.

Vaknar.

Han var speciell... Och jag undrar om det kommer en dag då jag slipper känna ångest över att vi inte lyckades tillsammans. Det verkar ta sin tid.

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

den dagen kommer då du knappt minns varför han var speciell.

2009-06-06 @ 11:58:08
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Cat

Det tar sin tid sådant där. Men du kommer över det. Håller en tumme för dig tjejen! =)



Härligt att resan var bra! =) Du får besöka baren nästa gång! ;)



Hoppas du får en underbar nationaldag! =)

2009-06-06 @ 14:52:29
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0