Skvaller

Får man gå och lägga sig såhär tidigt? Jag är helt slut efter en långpromenad med en väninna. Vi skvallrade en hel del. Jag berättade om varför jag numera är singel. Hon berättade att hon är gravid. Ja, hennes nyhet vann ju med råge! Jag är den enda som vet än sålänge. Blev såklart mycket glad för hennes skull även om jag förlorar ännu en vän till barnjoddel-träsket. Hon sa sig tro att jag skulle omvändas. Att jag kommer vilja ha barn en dag. Då berättade jag att jag var nära på att skaffa barn med min förra fästman. Det visste hon minsann inte. Tur att jag hann ändra åsikt i barnfrågan i tid. Ett barn passar inte riktigt in i mitt liv helt enkelt.

Nej, nu ska jag äta sen blir det nog sängen. Jag är verkligen helt dränerad på energi. Kan kanske ha en del att göra med den sena hemkomsten i natt. Jag skyller på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0