Sms-citat från singelmobilen

Jag: "...19-tiden blir bra. Vad ska vi hitta på då? Kom just på att jag inte vet ett skit om dig. Inte din ålder. Inte ditt yrke. Har jag ställt någon fråga till dig överhuvudtaget?"


Han: "Nope! Och jag vet inget om dig. förutom att jag tyckte att jag borde prata med dig på .... :) bra då har vi ngt att tala om imorgon. ........... 19"


Jag: "Finns det någon plan efter mötesplatsen som jag får ta del av? För annars måste jag åtminstone veta hur jag ska vara klädd och om jag ska ha ätit?"

Han: "Blåställ och ät så Mycket du kan innan."

Han igen: " Sickan har en plan ser du. Mat ordnar jag. Klädsel, casual but dressed."

Jag har inte svarat ;) Men han verkar ju ha humor... I like.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0