Trött men rätt lycklig

Idag har jag varit på Gröna Lund hela dagen. Är helt slut nu.
Därför tänkte jag återkomma med information om lördagens date imorgon.
Däremot vill jag berätta att vi åkte med världens bästa busschaufför hem från
Grönan. Han var helt och hållet underbar. Han var så trevlig och rolig att han fick
bussen att sjunga "En busschaufför, en busschaufför - det är en man med glatt humör."
Mmm, det händer inte ofta i Stockholm inte. Men det var han värd.
Han ordnade en rikitigt fin avslutning på en mycket trevlig dag helt enkelt.
Hela helgen har varit bra. Det känns som att jag lever rätt nu.
Men känslan av att vilja dela det med någon är fortfarande där.


Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0