Exets destruktiva beteende

Mitt ex har hört av sig en del på sistone. Inte så konstigt kanske eftersom att han inte ville sluta ses. Han skriver på msn, ringer på mobilen, mailar till jobbet. Jag har tagit det hela med en axelryckning. Han ringde mig senast igårkväll men då var jag rätt disträ i luren då jag var upptagen med annat. Det lät som att det irriterade honom en aning.

Men ikväll tänker jag faktiskt på honom. Idag på jobbet mailade han och frågade hur jag mår och som sig bör besvarade jag mailet med samma fråga. Tillbaka fick jag att det var sådär. Att han kontaktat sjukvården för att få någon att prata med om sitt destruktiva beteende. Det är väldigt bra. Och jag hoppas att han gör det för sin egen skull. Vi har pratat om det många gånger och även om han hållit med om att det vore bra att gå och prata med någon så har han aldrig tagit tag i det.

Ensam är stark. För att ensam måste.

Kommentarer
Postat av: Emma

Väldigt sanna ord det där. Lite skrämmande men ack så sant. Ha en bra kväll!

2009-06-09 @ 22:27:30
URL: http://lackert.webblogg.se/
Postat av: C

Hej, kanske inte rätt inlägg att skriva detta under men du har jättehärlig blogg. Kommer absolut följa!

2009-06-10 @ 09:17:54
URL: http://bladvandaren.blogspot.com/
Postat av: Justify

Tackar ödmjukast, C. Det var ett gott betyg.

2009-06-10 @ 18:13:12
URL: http://justifymylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0