Vilt festande sätter sina spår

Hemma! Och helt förstörd. Har festat hela helgen. Hur hårt som helst. Vet inte om det beror på att jag umgicks med grabbarna. Varje gång någon av de besökte baren fick jag ett glas. Har ingen aning om hur mycket jag fick i mig i fredags. Men jag var galet full och tack och lov väl omhändertagen av mitt sällskap. Det hade verkat som att jag hade roligt i alla fall för jag hade flängt runt och skrattat som bara den.
Jag har sådan sjuk ångest av att ha druckit till mig ordentliga minnesluckor - jag fattar inte vad jag pysslar med. Får fan ta och skärpa mig. Har haft väldigt trevligt i alla fall. Det är skönt att man kan ha roligt med bara grabbar. Att de alltid tycks acceptera mig som en i gänget. Tycker att det är konstigt att man kan ha så pass underbara killkompisar när det är så svårt att hitta en underbar pojkvän.

Nu ligger jag här i sängen och gosar med katten. Världens bästa tjej är hon. Och hon älskar mig. Vad ska jag med en pojkvän till?



Kommentarer
Postat av: -

Låter som att du bör ta det lite lugnt med drickat...

Lätt att trilla dit. /En som vet

2009-08-07 @ 20:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0