Bitterfitta räcker inte till

Jag har bestämt mig för att resa. Mest för att jag tror att jag skulle bli komplett galen av att stanna hemma. Sen vore det så dystert att avboka med kompisen som väntar där. Får hålla god min istället. Jag måste lyckas!

Har även kommit fram till att jag skulle vilja vara singel resten av livet. Jag har sugits in i ett riktigt mansförakt... Det är mörkt och fyllt av hat här. Tycker att killar är imbecilla varelser som är helt oförmögna att tala sanning. Undrar om jag alltid kommer att känna så?

Det går inte att lita på killar. Det är jag helt övertygad om för tillfället. Jag tror att man kan behålla sina manliga kompisar. Kompisar verkar de kunna ha. Men att ha flickvän? Nej, det verkar tyvärr gå över deras kompetens.

Några citat för att visa min poäng:

"jo, men så gjorde jag i alla fall det här som sårade henne..."
"du skulle blånekat! in i det sista."
"jag försökte ju. hon gick inte på det."
"hmm, du ska inte vara med en sådan intelligent tjej."

Eller så ska inte ni vara sådan jävla vidriga idioter! Och det här med att blåneka in i det sista - snälla sluta med det! Det funkar inte. Jag kan GARANTERA att ni får en mycket bättre respons om ni står för era misstag. Om ni, när ni blir påkomna säger; du kommer inte att gilla det här men jag ska lägga alla korten på bordet".
Klart att det kommer bli bråk, klart att det kommer bli tufft. MEN (och det här är det fetaste jävla MEN du någonsin läst) då respekterar du henne åtminstone och hon kommer att ta hänsyn till det. Istället för att blåneka in i det sista och längre än så - stå för vad du gjort. Allting annat är att dumförklara henne! Och tro mig - DET gör henne arg.

Till alla er lögnaktiga svin där ute som inte vågar stå för era handlingar. Pinsamt att ni är så fega! Här har ni:



Kommentarer
Postat av: Cat

Tråkigt att du känner så.. Jag kan hålla med till viss del.. Många killar är ena jäkla svin alltså. Men jag har haft turen att hitta en som är bra.. Hittills har han vart det iaf. Men sen vet man ju aldrig vad som händer i framtiden.. =/ De kanske är likadana allihop..



Sv: Tack!! Va kul att höra! =) Vill gärna ha det stilrent o lättläst! =)

Ohh! Då måste du ju prova det där.. Är ju en cool grej att ha provat liksom! Du får tala om för mig hur det var om du väljer att testa!! ;D



Hoppas du får en fantastisk lördag! =)

Gillar det jag sett i din blogg, skall läsa vidare! O din presentationsbild var riktigt cool! =D

2009-05-23 @ 14:52:22
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0