För att du springer runt, runt i mitt huvud

Jag är så sjukt förälskad i dig. Och jag fattar inte vad som hände. Var helt övertygad om att vi var över. Hur lyckades du vända mig? Övertyga mig att ge oss ännu en chans? Hur du än gjorde - tack!
Nyförälskelsen gror i kroppen tillsammans med glädjen. Jag älskar att känna såhär.
Är så glad att jag slipper sakna dig. Att jag får omfamna din vackra, härliga kropp ännu mer. Jag behöver inte ge upp känslan att du är som skapt för mig. Jag får känna din värme, din fasta form, din doft. Jag får fortsätta dra mitt finger längs ditt välformade ögonbryn, smeka dina vackra kindben, kyssa dina mjuka läppar. Dyrka dig på mitt sätt. Vi kan fortsätta vara vi, leka, sexa, mysa. Ingen kan ju sexa som vi kan. Du och jag.
Min vän... Du vackra karl som inte har en enda skavank. Nu ska vi skratta också. Så som vi gjorde i början. När inget kunde stoppa oss. Nu håller vi oss på topp. Det är ju här vi hör hemma.

Om du vore här hade du sagt:
"You and me, babe!"
och jag hade replikerat:
"You and me, hunk!"

Jag älskar dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0