Hjärnaktivitet på rekordlåg nivå

Jag börjar bli lätt oroad över min nya ovana att surfa runt på www.mtv.com.
Verkar inte kunna sluta. Hooked! The Hills - avsnitt efter avsnitt. Och inte slutar det där. Det finns ju hur mycket som helst att glo på. Life of Ryan. Doubleshot at Love, etc etc. Jag inser att jag lika gärna kan utföra lobotomi på mig själv. Det skulle ge samma resultat.

Men... Jag råkar ha fallit för just Lauren i The Hills. Hon är galet söt, helylle, vettig, rolig, omtänksam... Finns det en manlig motsvarighet till henne så sänd över karln till mig!

Åh, fy vilken ångest jag får när jag tänker på denna nya ovana. Kan man kompensera det genom att införskaffa den senaste utgåvan av Illustrerad vetenskap kanske? Har bläddrat i den tidningen några gånger då jag väntar på mat i den lokala pizzerian. Den känns som en hyfsad kompensation... Eller är det bara min lobotomi som får mig att tro det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0