I väta jag legat

Man ska inte ta med sig både mobil och bok in i badrummet när man ska bada. Jag låg ju i badet i nästan två timmar som resultat. Det positiva med det är förstås att jag dels fått gnälla av mig en hel del angående min påfrestande arbetsdag och att boken snart är färdigläst. Då kan jag börja på en ny bok. Eller rättare sagt... Hoppa tillbaka till en av de andra två jag också läser. Har alltså påbörjat inte mindre än tre böcker samtidigt. Vet inte varför - det är faktiskt inte likt mig.

Jaha... Då har man inte gjort någon större nytta här hemma idag då... Blir till att intensifiera hemmaarbetet i slutet av veckan istället. Dumt. Jag skulle ju förvisso kunna fixa lite nu, men med tanke på hur få timmars sömn jag fick i natt så orkar jag inte lyfta ett finger. Ursäkter, ursäkter. Vad skulle jag vara utan er? Thank you for everything.

...Justify...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0