I better not

Arbetsdagen höll på att driva mig till komplett vansinne. Allt som kunde gå fel gick fel. Behöver jag nämna att humöret i slutet av dagen var längst ner på botten? Dynga!
Försökte använda mig av detta usla humör för att undvika ett besök hos mamma. Det funkade dessvärre inte alls. Hon hamnade istället i någon sorts vanföreställning om att HON skulle göra mig på gott humör igen. Det är ju rart... Bara alldeles omöjligt.

Så nu, äntligen hemma, sitter jag och undrar vad som var meningen med den här dagen egentligen? Önskar att jag aldrig klivit ur sängen där på morgonkvisten. Den här dagen var inte min egen. Den måste ha varit till för någon annan. Dagen bara försvann i komplett nonsens i ett enda virrvarr av saker jag inte alls ville göra. Hoppas att morgondagen blir bättre.

Är lite orolig inför morgondagen... Ska träffa honom. På ett event. Vill hålla fast vid mitt beslut men är rädd för att övertalas. Mot bättre vetande. För vett har inget med kärlek att göra. Kärlek är rent gift.

Your cruel device
your blood, like ice
One look, could kill
My pain, your thrill...

I wanna love you but I better not touch
I wanna hold you, but my senses tell me to stop
I wanna kiss you but I want it too much
I wanna taste you but your lips are venomous poison
Your poison running through my veins
Your poison
I don't wanna break these chains

(I wanna love you but I better not touch)

Poison

Your mouth, so hot
Your web, I'm caught
Your skin, so wet
Black lace, on sweat

I hear you calling and it's needles and pins
I wanna hurt you just to hear you screaming my name
Don't wanna touch you but you're under my skin
I wanna taste you but your lips are venomous poison
Your poison running through my veins
Your poison
I don't wanna break these chains

(Alice Cooper - Poison)



Poisoned kisses from me to you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0