Ska du inte trampa på mig också?






Är det inte bara det som fattas? Hur kunde du? Hur tänkte du? Varför vill du mig så illa? Jag förtjänar inte det här.

Funderade du inte alls på konsekvensen? Eller ansåg du att det var en risk du var villig att ta?

Förstår du inte hur ont det gör? Kunde du inte tänkt lite på mig? På min själ... Som du just ärrat. Vad ger dig den rätten?

Hur ska jag kunna lita? Tyckte du att jag behövde det här? Förtjänade det?

Hur ska jag läka från det här? Har du svar på det?

Det gör ont. Jag mår illa. Vet inte var jag ska ta vägen. Vad jag ska ta mig till... Du har inte rätt att behandla mig såhär.

Förlåt räcker inte. Det gör inget ogjort. Läker inga sår. Jag kan inte... Det går bara inte...

Inte ens om jag hade haft viljan hade jag klarat av det...

Aj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0