Strike A Pose





Imorgon ska jag dansa. Bland alla stela jävlar. Utgång direkt efter jobbet. Jag ska måla naglar och ha mig snart. Göra mig läcker. För imorgon då mörkret faller tänker jag sexa!
(Och som på en given signal ringde pojkvännen...)

Jaha, där dog den gnistan av lust. Han vill att jag ska följa med honom på bio i helgen och se Star Trek. Fy, usch, tvi! Inte alls min typ av film kan jag lova. Det vet han också, men han insisterade på att jag ska följa med. Vi får se. OM jag skulle göra det är det snarare för att samla lite flickvänspoäng. Någongång ibland sådär måste man helt enkelt bjuda till och dela det där töntiga intresset grabben har för sci-fi. *suck*

Var var jag någonstans? Ja, just ja... Jag skulle just till att drömma mig bort i sexfantasier när han så abrupt ringde och störde ja...  Inspirationen gick i moln av det där med Star Trek. Nåja, vad är väl en bal på slottet? Nej, det där var styggt av grabben. Det där samtalet var lika osexigt och störande som väckarklockan är mitt i en sexdröm.



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh tidiga Madonna gillar jag verkligen! kram!

2009-05-07 @ 20:26:23
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0